אמש (חמישי) דיווחו תושבי שכונת רמב"ש ג' ברחוב עמוס הנביא, כי הוסרו מזוזות פתחי ביתם, מקרה מזעזע שאין לו כל מקום, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך : "קמנו הבוקר לעדכון מזעזע כי הוסרו שתי מזוזות ברחוב עמוס הנביא מפתחי הבתים. שוחחתי עם מפקד המשטרה בנושא וביקשתי ממנו לבדוק ולחקור מי עשה זאת ולמצות את הדין עם האחראים לכך. בשעה זו מתקיים דיון בנושא והעניין יטופל בחומרה רבה. נמשיך להצעיד את בית שמש ברוח השותפות והאחדות בה מעוניינים רוב גמור של תושבי העיר. אירוע זה ואירועים חריגים אחרים שנעשו ע"י גורמי שוליים, לא יעיבו על אירועי האחדות הרבים שחווינו בימים האחרונים."