לפני זמן קצר במהלך יום העצמאות, פעילות של משטרת ישראל הביאה לאיתורה וסגירתה של מסיבת טבע שפעלה ללא רישוי בניגוד לחוק*
בעקבות דיווח שהגיע למשטרה, על מסיבת טבע באזור יער נחושה, הגיעו כוחות מג״ב ושוטרים,הפרוסים באזור מטה יהודה, לאזור יער נחושה, שם הבחינו במאות צעירים שרקדו במתחם שנערך ואורגן כמסיבת טבע, וכלל בתוכו עמדת תקליטן (DJ), בר אלכוהול, אוהלים וציוד הגברה בשווי עשרות אלפי שקלים.
בתחקור ראשוני שערכו השוטרים, התברר כי מדובר במסיבה מתוכננת ומאורגנת היטב שפועלת באופן בלתי חוקי, כאשר עפ"י החשד כל אדם רכש כרטיס כניסה וסומן בצמיד יד המאפשר לו גישה למסיבה ולרכישת אלכוהול.
השוטרים מיד פעלו להפסקתה של המסיבה, פיזרו את מאות הצעירים שהיו במתחם ותפסו את ציוד ההגברה.
השוטרים עיכבו לחקירה 4 חשודים (שנות ה – 20 וה 30), בהם מארגן המסיבה, והתקליטן בחשד להפעלת מסיבה ללא רישוי ומכירת האלכוהול בניגוד לחוק.
*קיומן של מסיבות ללא רישוי בכלל ו'מסיבות טבע' בפרט, עלולות להוות סכנת חיים מידית וממשית למשתתפים בשל הקושי הרב לכוחות ההצלה להגיע ולפעול במקרה הצורך.*
*בנוסף, לעיתים קרובות מסיבות אלו משמשות לצריכת אלכוהול בכמות מופרזת ע"י צעירים וקטינים, דבר שעלול לגרום למוות. אנו נפעל להפסקת אירועים אלו ולהביא לדין את האחראים.*