כמידי שנה, התקיים טקס ערב יום הזיכרון במתנ"ס 'גוונים' ברמב"ש, במעמד סגנית ראש העיר, עו"ד רינה הולנדר; ומנהל רשת המרכזים הקהילתיים בעיר, עמית קדמון.

קדמון הזכיר בדבריו את סגן דוד גרניט ז"ל שהיה חניך שלו ב'בני עקיבא' כסמל לרוח לחימה ודבקות במשימה ומעל לכל - מפקד כאדם וכמחנך.

בשם העירייה נשאה דברים סגנית ראש העיר, עו"ד רינה הולנדר,ש מתחה קו בין חלוץ השכול המקומי, אהרון שמי ז"ל, שנפל על הגנת המשלט בבית שמש במלחמת העצמאות, החייל אליהו דרורי, בן למשפחה שעלתה מארה"ב, התגייס לשיריון והשבוע מלאה שנה לנפילתו, וההרוג ה-100, חלל פעולת איבה, פנחס מנחם פשווזמן, החלל ה-100 של העיר, שנהרג מפגיעת רקטה בעיר אשדוד. "שלושה חללים מתוך 100 של בית שמש ומתוך יותר מ-26 אלף של מדינת ישראל, והם דוגמה לכך שהשכול חוצה מגזרים ומאחד בינינו".

את טקס הובילו נציגי תנועות הנוער 'בני עקיבא', 'אריאל' ו'עזרא'.

לאחר מכן נערך ערב שייר זיכרון עם טוביה רוזנפלד.