נערכים לכל תרחיש.
בצל הפסקת האש בקווי העימות, ראש העיר ד״ר עליזה בלוך, שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה את החלטת העירייה: ״שלא נזדקק, אבל אם כן – המקלטים מוכנים.
את סיור השפ"ע הקבוע שלנו הובילו הבוקר נציגי אגף הביטחון בעירייה, כחלק מההיערכות למצב חירום. סיירנו בין המקלטים העירוניים בשכונות השונות ובדקנו את תקינותם ואת זמינותם לתושבים. המקלטים שבדקנו נמצאו תקינים וראויים לשימוש, ליקויים שגילינו יטופלו בהקדם.
בתקווה לימי שלום ושלא נזדקק למקלטים.
בכל שאלה או התרעה על מפגע אנא פנו למוקד העירוני בטלפון 106״.