מוקדם יותר הבוקר פרסמה ראש העיר כי הם פועלים לפי הנחיות פיקוד העורך, ובית שמש עדיין מחוץ לטווח הטילים למרות האזעקה שנשמעה אתמול.
חלק מישובי מטה יהודה כבר בטווח, ועיריית רבות מצהירות כי אצלהן פותחים מלקטים למרות שהן לא בטווח.
*מצורפות חלק מתגובות התושבים לפוסט בו מודיעה ראש העיר כי הם פועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
מדוע העירייה דוחה את פתיחת המקלטים? האם פתיחת מקלטים היא מהלך מרגיע לתושבים או מהלך שיוצר לחץ?
מה אתם חושבים?
להלן חלק מהתגובות שנשלחו לשמשנט בפוסט הקודם:
1. גברת עליזה בלוך מספיק עם הישיבות האלו והתייעצות עם גורמי ביטחון. תפתחי את המקלטים.
2. לפתוח ולא לחכות לשעת אמת יש לבדוק תקינות וניקיונם שיהיו ראויים להיכנס
3. נהפוכו צריך לפתוח מצב לא יחמיר הם ירחיבו את הירי אתמול היתה אזעקה בבית שמש אפלקצייה נתנה התרעה 188
4. ברובם של העיר אין ממ"ד מקלטים גם עכבר לא ירצה להיות שם רוב הפכו לבית כנסת חדרי מדרגות עם חלונות פתוחים איפה הביטחון זה הפחד תחושה מלווה מאתמול
5. כבר הגיע אתמול לבית שמש אחד אז למה לא לפתוח מקלטים ולהיות ערוכים לכל תרחיש