ראש העיר, עליזה בלוך, כינסה ישיבה של גורמי ביטחון והחירום וביצענו הערכת מצב לנוכח המתיחות הבטחונית. "אנו נשמעים להוראות פיקוד העורף, וכרגע ההוראה היא להמשיך בשגרה ולא לפתוח את המקלטים. אנו עושים הכל כדי לשמור על שגרה בטוחה ככל האפשר, ובמקביל מוודאים שהמקלטים יהיו ערוכים ומוכנים למקרה שהמצב יחייב זאת. בנוסף, אנו פועלים לארח בבית שמש תושבים מאזור הדרום על מנת לאפשר להם מנוחה מהימים הקשים שהם עוברים.
עוד הבוקר נפגשתי, יחד עם סגני משה שטרית, עם בני משפחות שכולות מהעיר לפני צאתם לסיור בירושלים, הכולל ביקור בהיכל הזיכרון בהר הרצל וסיור תרבותי קולינרי בשוק מחנה יהודה. אמרתי להם שבשם כל תושבי העיר אני מבקשת לחבק ולהוקיר אותם. הימים האחרונים מזכירים לנו שעדיין צריך לשמור ולהגן על המדינה שלנו, ויחד עם זאת לשמור על שגרה אזרחית. אני שולחת מכאן תודה גדולה לחיילי צה"ל השומרים עלינו, ומאחלת לכולנו שנזכה לחגוג השבוע את יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל בביטחון ובשמחה" כתבה.