הודעת העירייה: "תושבים יקרים, אנו מודעים למצב הבטחוני באזור הדרום ונמצאים בקשר רציף עם פיקוד העורף. עם זאת, אין כרגע הנחיות מיוחדות לפתיחת מקלטים. נעדכן בהמשך."