הטקס העירוני המסורתי לציון יום השואה מתקיים בשעה זו באולם אשכול פיס במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מ"מ המרא דאתרא הרב שלמה סויסה, חברי מועצת העיר, בכיריה ועובדיה.
בשונה משנים קודמות, הטקס מתקיים באולם אשכול הפיס ולא בבית הספר ברנקו וייס בשל תקלה במערת כיבוי האש באולם. אולם אשכול הפיס מלא מפה לפה וזה שינוי מהותי באירוע. גם ראש המועצה הדתית הרב יהודה מדיזדה משתתף באירוע.
האירוע נפתח בשיר מרגש מפי מקהלת מבוגרים וילדים בשם 'רננו', ואחריה הופיעה להקת הכינורות של הקונסברטוריון המקומי. השנה שמה ראש העיר למטרה לשכנע ציבור רחב, כולל נבחרי הציבור בכירי העירייה ועובדיה, להגיע לאירוע ונראה כי הצליחה מעל המשוער.
האולם כאמור מלא וכבר נראים ישובים על מדרגות האולם. הרב רפאל אסולין הקריא פרק תהילים מצמרר 'אל דמי לך', עו"ד דוד לוק נשא תפילת אל מלא רחמים, והרב שלמה סויסה נשא דברים בשם הרבנות המקומית לזכר הניספים. בין דבריו ציין את אוג מוצל מאש, האדמו"ר מקאליב, אשר הקדיש את חייו לזכרון הנספים מתוך אהבת ישראל אמתית.
ראש העירייה נשאה דברים בטכס, כמו מ"מ סגנה משה שיטרית. בסיום האירוע עלתה לבימה ניצולת השואה עליזה לנדאו לספר את סיפור גבורתה.
בסיום הטכס נשמעה בקול מהדהד יותר מתמיד שירת התקווה. צעירם ובני נוער נשארו באולם לשמוע את סיפורה המלא אותו תמצתה בפני באי הטכס. בסיום דבריה קמה ראש העיר לכבודה וחיבקה אותה חיבוק בשם תושב העיר.