מנהלת מחלקת פניות ציבור חדשה- רחלי בן שטרית. -- רחלי בן שטרית בת 33 תושבת העיר נשואה ואמא לשניים. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. פעילה חברתית שהקימה את המשמר החברתי ופיתחה את מיזם המשחקיט - "פנאי יוצר קהילה" ככלי לבינוי קהילתי במסגרת עבודתה בעמותת קהילה. היא מגיעה עם ניסיון רב בעבודה עם תושבים ומול רשויות מקומית.
רחלי מצטרפת לצוות לשכת ראש העיר במטרה לייצר תפיסת עולם קהילתית וראייה רוחבית של פניות הציבור.
מחלקת פניות הציבור נבנית מחדש ומלבד טיפול בפניות התושבים, נבנית מערכת של שותפות עם הציבור ויצירת מנגנוני שיתוף ציבור בנושאים שונים כדוגמת מפגשי תושבים, "עושים שכונה", היכרות עם תכנית המתאר ועוד. המחלקה נבנית באופן ייחודי בכדי לעודד פרואקטיביות ויוזמה של תושבים. שותפות ציבור, בתפישה שמנסה להנחיל ראש העיר מאז כניסתה לתפקיד, בה התושב הוא חלק מהמשפיעים והקובעים את אופיה של העיר.
ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש: "אני מברכת על כניסתה של רחלי ועל איושו של התפקיד החשוב ומרכזי לעיר כולה. אחד הדברים המרכזיים עליהם החלטנו עם כניסתי לתפקיד הוא נגישות לציבור הרחב. בעיר גדולה כמו בית שמש הדבר מחייב מחלקת פניות ציבור דינמית, פעילה, שחשה ומכירה את העיר ויודעת ליצור את האינטרקציות הדו כיווניות עם התושבים. אני בטוחה שרחלי תדע לבנות את המחלקה בצורה המיטבית והיא הבחירה הכי טובה לתפקיד ולעיר בית שמש."