מדוברות כבאות והצלה תחנה איזורית בית שמש נמסר, כי שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף יוסי אסרף פעלו הלילה בשריפת רכב בדרך בורמה המקבילה לכביש 1,לוחמי האש כיבו רכב שבער כליל,והצליחו לבלום את השריפה שהתחילה להתפשט לכיוון היער הסמוך ובכך למנוע נזק רב,לא דווח על נפגעים.
נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.