במסגרת הסיורים לשיפור פני העיר שעורכת ראש העיר, עליזה בלוך ברחבי העיר נפגשה אתמול בערב (14.4) עם בעלי חנויות וסוחרים בשוק הישן ליד בניין העירייה, יחד עם חבר מועצת העיר שלום אדרי. "השוק היה בעבר מקום שוקק חיים וצבעים, ובכוונתי להחיות אותו ולהפוך את האזור למרכז מסחר ובילוי תוסס שישתלב עם היכל התרבות ההולך ונבנה בסמוך לו" כתבה בדף הפייסבוק שלה .