דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש: לוחמי האש מתחנת בית שמש, נקראו לפני זמן קצר לבית ברחוב דובר שלום,בעקבות דיווח על תינוקת שידה נלכדה בתוך פתח ניקוז של כיור. לוחמי האש ביצעו חיתוך כירורגי של פתח הניקוז,על מנת לא לפגוע באצבעותיה של התינוקת,ולהקל ככל הניתן את הכאב לילדה. לאחר זמן קצר חילצו לוחמי האש את היד של התינוקת מפתח הניקוז ללא נזק, והיא הועברה להמשך בדיקה וטיפול של גורמי רפואה שנכחו במקום.
בשורות טובות !