הבוקר התקיימה הרמת כוסית עם ראש העיר, עליזה בלוך לקראת חג הפסח הגננות של גני הילדים בעיר,
"הבעתי את הערכתי הרבה לעבודתן החשובה והמאומצת ואמרתי שאין מי שמקיים יותר מהן ביום-יום את מצוות "והגדת לבנך", המצווה המרכזית של פסח. כחלק מהתחדשות העיר אני מתכוונת להקים "בית לגננות", שיהווה מוקד להכשרה והעצמה לגננות מכל המגזרים בעיר". כתבה עליזה בדף הפייסבוק שלה