צועדים_למענם השבוע התקיימה צעדת הל"ה המסורתית במועצה האזורית מטה יהודה. הצעדה נוסדה לזכרם של 35 הלוחמים שנפלו בקרב לאחר שיצאו להגיש סיוע לגוש עציון הנצור, ונקלעו לאחד הקרבות העזים במלחמת העצמאות. כחלק מהמסורת, בכל שנה משתתפים באירוע בני נוער, ילדים ועובדי המועצה הנחשפים לסיפורם האישי של הלוחמים, לתקופה ההיסטורית של המקום ובעיקר לתרומתם של הלוחמים באותה התקופה. הצעדה החלה בשעות הבוקר המוקדמות ונמשכה עד אחרי הצהריים ובסופה התקיים טקס מרגש במעמד רב המועצה, מר גד אטיאס וסגן ראש המועצה, מר בני אלירז. מארגני האירוע מאגף חברה ונוער ומחלקת הספורט בתגובה: "מטה יהודה מצווה לזכור ולא לשכוח, מוקירים את כל מי שלקח חלק בצעדה ותרם תרומה גדולה להנצחת זכרם של הלוחמים."