ילדי בית ספר ז'בוטינסקי נהנו מפעילות חווייתית של מדרשת בית שמש בשיתוף עם "זהות- איגוד המרכזים".
בנות השירות לימדו על 'ליל הסדר' ומנהגיו, והילדים התנסו בעצמם באפיית מצות- רידוד, חירור וטעימה.
אווירת החג הורגשה באוויר, הילדים חוו, טעמו ונהנו!
פסח כבר ממש בפתח, בית הספר ז'בוטינסקי מעביר את אוירת החג בפעילויות מהנות ולימודיות
פורסם בתאריך: 23/06/2026 11:54
ילדי בית ספר ז'בוטינסקי נהנו מפעילות חווייתית של מדרשת בית שמש בשיתוף עם "זהות- איגוד המרכזים".
בנות השירות לימדו על 'ליל הסדר' ומנהגיו, והילדים התנסו בעצמם באפיית מצות- רידוד, חירור וטעימה.
אווירת החג הורגשה באוויר, הילדים חוו, טעמו ונהנו!