רשימת דגל  התורה- יהדות התורה המאוחדת היא הרשימה הגדולה ביותר בעיר,  היא קיבלה בבחירות לכסת סך של  13,259 מצביעים לעומת  הפעם הקודמת בכנסת ה-20  עם 9589 מצביעים.  הפרש  ענק שאם היה מתקיים בבחירות לרשות אין ספק בידי מי הייתה היום הרשות המקומית.  מעיר אחד מאוהדי ג': אם  המועמד החרדי היה מקבל את מה שקיבלה  המפלגה  בכנסת היה היום ראש עיר חרדי.

צריך לזכור הפעם לא התמודד אלי ישי במפלגה נפרדת, בבחירות הקודמות הוא קיבל מספר לא מבוטל של מצביעים,  2421 קול. כל מצביעיו הלכו בין לש"ס לבין יהדות התורה, ולכן המספר הגדול של  יהדות התורה. הנתון הזה מצמצם  את הגידול של יהדות התורה עד לכדי 1300 קול בלבד.  לתשומת מחשבי החישובים....

ש"ס קיבלה לכנסת 6411 קול בעוד בכנסת ה-20 קיבלה 4860 קול. כ-1550 קול יותר..  

רשימת הליכוד לכנסת קיבלה 10,373 קול, בעוד לכנסת ה-20 היא קיבלה 9051 קול, כ-1300 קול יותר.

כמה קיבל בעיר 'כחול לבן'?  בסיסו של  גנץ בעיר היה יאיר לפיד שבבחירות הקודמות קיבל  881 קול והפעם  הכפילו  את המספר והגיעו ל-1771 קול.

מי שירדו הם ישראל ביתנו, הפעם לא פעלו בשביל המפלגה הזו בעיר.  בבחירות לכנסת ה-20 קיבל ליברמן 1321 והפעם הסתפק  ב-851 קול.

איחוד מפלגות ימין (הבית היהודי) קיבלו  2999 קול ממש קרוב למה שקיבלו בבחירות הקודמות 3053. מה שאומר  שהבית היהודי נותר נאמן  למקורות.