ברכות לתושבת העיר, קטי שיטרית, שעלתה הערב לבמת הניצחון של הליכוד לשירת התקווה והפעם כחברת כנסת! מערכת שמשנט מאחלת לך המון הצלחה, אין ספק שתפעלי לקדם נושאים לאומיים חשובים בכלל, ונושאים מקומיים של בית שמש עירנו בפרט. בהצלחה!