ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, שלחה למשה:
"משה יקר, הנציג שלנו בכנסת! אחרי העבודה הקשה והמאמץ הרב, מחר זהו רגע האמת. יודעת שעשית מעל ומעבר לקראת היום הגדול. מאחלת הצלחה גדולה. עליזה.המון תודה לך עליזה הנכבדה."
משה אבוטבול השיב:
"אכן כן בעז"ה לכשאבחר אי"ה להיות כחבר כנסת אפעל בכל כוחי למען העיר במגוון תחומים אסייע לעירנו בית שמש בתקציבים מול משרדי הממשלה. אקים לשכה פרלמנטרית לפניות הציבור.
אסייע במניעת עיוותים בחוקים ממשלתיים המפלים או המקשים על תושבים ואזרחים בחיי היומיום..
כמובן אשלים ואגשים את חלומי הגדול ואקים שדולה ולובי להקמת בית חולים בעירנו פרויקט שהקצתי לו בעבר 120 דונם להקמתו ויביא שמחה לכל העיר שכל שנה יש בה בלי עין הרע למעלה מ-4000 לידות .
אפעל לחיזוק האחדות וקירוב הלבבות בן כל המגזרים ובפרט בעירנו האהובה בית שמש .
אהיה אי"ה לתושבנו היקרים כנציג תנועת שס: *"החבר שלך בכנסת*
מודה לך על הברכות אמשיך לשתף עימך פעולה למען עירנו היקרה .
שאי ברכה
משה אבוטבול
מועמד תנועת שס לכנסת.
המודה מראש לכל התושבים היקרים המחזקים אותי בהצבעתם לתנועת שס