בית שמש על המפה, גם בספורט ההישגי.
במהלך ישיבת מועצת העיר אמש חולקו תעודות הוקרה לשחייני בית שמש המוכשרים, עומר קרפ ומיכאל סמירנוב שזכו במדליות זהב באליפות ישראל לבוגרים,
אווה פביאן שנכנסה לסגל הבכיר של הספורט ההישגי בישראל לאחר שהגיעה למקום הרביעי, והמאמן המצוין שלהם עיסאם חלוואני.
ראש העיר עליזה בלוך: "השחיינים שלנו הם מופת לעבודה קשה, כוח רצון והתמדה – שמובילים להישגים ולמצוינות. יש לנו מה ללמוד מהם, וגם להתגאות!"