משתמשים בתחבורה הציבורית בעיר?
אז יש לנו בשורה משמחת בשבילכם . בעז"ה ביום ראשון הקרוב יחל לפעול קו 4 מרמה ג' וא' לכיוון רכבת ביג, שיהווה הקלה משמעותית למשתמשי התח"צ בעיר.
בפעילות משותפת ולאחר עמל רב, של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יחד עם המשנה לרה"ע שמואל גרינברג ממונה התחבורה וצוות מחלקת התחבורה בעירייה, סוכם עם משרד התחבורה ו'סופרבוס' על מועד הפעלה של קווי 4 הישירים לרכבת ביג החל מיום ראשון ט' בניסן ה14/4/19.
הקווים יופעלו בתדירות של כל 20 דקות ברוב שעות היום ב2 הכיוונים ובהתאמה ללו"ז הרכבות היוצאות לכיון ת"א.
רה"ע וממונה התחבורה מודים למשרד התחבורה, לגב' נועה אבירם מנהלת בכירה אגף תח"צ ולגב' מורן יונה ממונה תחום תח"צ מחוז ירושלים ולהנהלת חברת 'סופרבוס'.
***לפרטים נוספים מוקד כל-קו 8787*