חשבתם פעם להציל את העולם? להיות גיבורים? 

עכשיו אתם יכולים, בואו להציל חיים, 

היום יום שני, ג' בניסן, 8.4 בין השעות 18:00-22:00, נפתחת עמדת התרמת דם של המרכז הרפואי החדש של מכבי ברח' ישעיהו הנביא 4 רמת בית שמש ג' 2 

בשיתוף  'מכבי שירותי בריאות', 'צוות הצלה, מד"א ו'טרם'.

מנהל מרחב בית שמש, דוד מיישר: "התרמת הדם שתתקיים היום, נועדה לחזק את בנק הדם, הכולל מאגר של תרומות דם מצילות חיים של ממש. 'מכבי' בחרה להשתתף בהתרמה הנוכחית, כמו רבות אחרות, במטרה להעניק מסגרת רפואית קהילתי, בה יוכל כל אחד ליטול חלק חיוני במערך ההתרמה הארצי, ולקיים זאת בהתאמה מלאה לאורח החיים ולסדר היום המאפיין את המגזר החרדי."  אמר לאחד העיתונים המקומים. 

**פתוח לתורמים מגיל 18 ומגיל 17 עם חתימת הורים, נא להצטייד בתעודה מזהה.**