ימים ספורים לפני יום הבוחר, ראש העיר ד״ר עליזה בלוך נפגשה עם ראש הממשלה המכהן מר בנימין נתניהו: ״נקראתי היום לפגישה אישית עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו.

אמרתי לו, כי בית שמש הראתה שניתן להוביל מערכת בחירות ממקום של כבוד והערכה ולא ממקום נגטיבי. ערב הבחירות, אני מאחלת לכולנו שנבחר, ניקח אחריות, ולא נהיה אדישים. 
אין לנו מדינה אחרת ואין לנו את הפריבילגיה להיות אדישים למה שיתרחש במדינת ישראל.
אמרתי לראש הממשלה שבית שמש זקוקה לו ולממשלת ישראל היום יותר מתמיד, כדי להפוך אותה לעיר העתיד של ישראל. ראש הממשלה הבטיח לעזור.
מאחלת לכולנו חג בחירות שמח!״.

קרדיט תמונות: דוברות רוה״מ