הבוקר, הגיע שגריר ארצות הברית דיוויד פרידמן לביקור בעיר בית שמש, הוא החל את הבוקר בארוחה מפנקת ב"קפה רימון", בקניון 'ביג פאשן',  למערכת שמשנט נמסר, כי דיוויד שלווה במשפחתו נהנה מיופייה של עירנו ולא פחות מהמטעמים המיוחדים במסעדת 'קפה רימון', שם הוא קיבל פינוק מיוחד ממנהל המקום משה, שדואג שכל לקוח יצא מרוצה וכמובן גם שגריר ארה"ב!

כבוד גדול לכולנו!