היום אירחה בית שמש את שלב הגמר המחוזי של החידון בנושא פרקי אבות של אגף החמ"ד – החינוך הממלכתי דתי – במשרד החינוך. לשלב המחוזי העפילו שלוש תלמידות מבית שמש: הדר רחמים, נאווה בגנו ונעמי קלרק,
״אני מברכת אותן וגאה בהן מאד. בעיניי ללמוד פרקי אבות זה גם לימוד תורה לשמה וגם הדרכה לחיי מעשה. אני מאד עסוקה היום בסוגייה של בניית עיר לכולם, גם בתחום התרבות. בבית שמש יש מקום לכל סוגי התרבות – גם פייטנים, גם הופעות זמר מגוונות, גם קונצרטים, וגם חידון תורני בפרקי אבות. אני מודה לסגני משה שטרית Moshe Shitrit שעובד יחד אתי ללא לאות להגשמת החלום של עיר לכולם, לרב מרדכי חייאיוב מנהל המחלקה לתרבות תורנית בעירייה, ולרב נחום נריה שהחכים אותנו בדבריו המרגשים. הרב נחום הוא בנו של הרב משה צבי נריה, מייסד ישיבות בני עקיבא, עליו לומדים תלמידי החמ"ד במסגרת הנושא השנתי.
ברכות לזוכים, בהצלחה בשלב הגמר הארצי!״ אמרה ראש העיר עליזה בלוך.