מנהל אגף החינוך  הבא בעיריית בית שמש הוא מעוז ביגון,  מוכשר וגם עם ייחוס  מכובד מאוד. מעוז ביגון נבחר בידי עליזה בלוך להיות מנהל אגף החינוך במקום הרב יוחנן קירשנבויים שנתבקש לסיים תפקידו.  הודעה רשמית טרם יצאה מלשכתה, אך נראה שזוהי ההחלטה.

מעוז, הוא מנכ”ל המועצה האזורית מטה בנימין יותר מחמש שנים. במסגרת תפקידו הוא אחראי להפעלת המועצה, המונה כ-1800 עובדים, ותקציבה עומד על כמיליארד שקלים בשנה. למעוז רקע בתחום החינוך. הוא היה מורה ומנהל בית ספר במשך שנים רבות, וניהל את מחלקת חינוך במועצה האזורית. בעבר הוא היה חבר מליאת המועצה, ובמסגרת זו היה יו”ר ועדת חינוך, חבר הנהלה וחבר בוועדות נוספות.

נציין כי במערכת החינוך במטה בנימין קיים גיוון של זרמים והשקפות, כולל חרדים  בישובים כוכב יעקב ותל ציון כך שעבודה עם חרדים אינה זרה לו. אם כי קיים הבדל עמוק בין שתי המועצות, בבית שמש

מעוז סיים תפקידו  כמנכ"ל המועצה בבחירות האחרונות עם סיום כהונתו של ראש המועצה אבי רועה,  כאשר נבחר ראש מועצה חדש  ישראל גנץ,  הביא זה עמו את המנכ"ל  שלו יהודה אליהו.

ביגון אינו הרכש היחיד מהמועצה האזורית מטה בנימין, קדם לו מנהל רשת המתנסים עמית קדמון שאף הוא מגיע מאותו איזור.  לפחות תהיה להם הסעה משותפת....