כמידי שנה גם אנחנו השתתפנו ביום המתיחות, טלפונים רבים זרמו ללשכת ראש העיר, הודעות ותגובות רבות בפייסבוק.
אתם יכולים לנשום לרווחה, כי עליזה בלוך כאן כדי להישאר ותמשיך להביא כבוד לעיר כשהיא עומדת בראשה.
הבחירות היחידות שתצטרכו להתכונן אליהן קורות בעוד שבוע מהיום.