לרגל חג המצות המתקרב ובא,  ולפני  חודש האביב, יצאה ראש העירייה להכיר עוד אחד ממפעלי התעשיה המקומית, הפעם ביקור במפעל מצות בית שמש המצוי באיזור התעשיה הר טוב ב' (מאחורי המשטרה). 

אל ראש העירייה ד"ר בלוךהתלוו המשנה  לראש העיר שמואל גרינברג,  חברי מועצת העיר מדגל ישראל סילברסטיין, גזבר העירייה אריה ברדוגו, מנהל מחלקת הגבייה  מאיר נעמת ומר שמעון אדרי  מנהל פרוייקטים בחברה הכלכלית.  ראש העיר למדה מקרוב  את הליך אפיית המצות ועמדה על הצרכים המיוחדים של אפיה לציבור החרדי. בביקור  הציעה ראש העירייה לפתוח במקום מרכז מבקרים לטובת אלפי תלמידי החינוך בעיר, שימצאו במקום עניין לפני הפסח.