תלמידי ז'בוטינסקי בהדרכת המורה אביטל הגיעו לשלב הגמר בתחרות הסייבר הישראלי.
בית הספר ז'בוטינסקי הוא היחיד מכל בתיה"ס בבית שמש שהעפיל לשלב הגמר וכן היחיד מכל בתיה"ס במחוז ירושלים, שהגיע להישג גבוה .
כל בתיה"ס ברחבי הארץ המלמדים קוד ורובוטיקה נטלו חלק באליפות הסייבר הישראלי.
בתחרות משתתפים תלמידי השנה השנייה הלומדים רובוטיקה, בשלב הבית סיפרי הם קבלו 4 משימות ובכל פרק זמן נדרשו לפתור אותו הפתרון, שלב זה הוא כרטיס הכניסה לחצי הגמר.
בשלב חצי הגמר ביום מסויים כל בתי הספר התחברו לכיתת התחרות וצפו בסרטון הסבר למשימה
תוך שעתיים היו צריכים לפתור את המשימה ולשלוח את הפתרון ,את התיכנות והקוד הכתוב עם הוראות מסבירות וסרטון המראה שהרובוט הצליח לפתור את המשימה.
80 בתיה"ס הראשונים שהצליחו במשימה זו עלו לשלב הגמר. שיתקיים בעז"ה ב2.4 ,בהיכל הטוטו בחולון .
מקבוצת התלמידים המצטיינים נבחרו 2 בנים ו2 בנות נציגים הם צריכים להגיע עם משימות מוכנות ולבצע אותן ,שם יקבלו אתגר נוסף לפי זה יקבלו ניקוד מהשופטים .
זהו אירוע גדול ומכובד חלק מאליפות הסייבר הישראלי
הילדים ומורתם אביטל נרגשים,לומדים מתכוננים ועובדים.
נאחל הצלחה רבה לילדי ז'בוטינסקי המייצגים את בית שמש בכבוד !