עושים שכונה ברמה!

מיזם 'עושם שכונה' של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, נועד לחבר בין תושבי השכונות בעיר לבין אגפי העירייה.
הפעם נפגשו גורמי העירייה וראש העיר, עם תושבי הרמה ודנו על הנושאים העומדים על סדר היום של התושבים, כך פרסמה ראש העיר בעמוד הפייסבוק שלה:
"בצל המתיחות הביטחונית קיימנו אמש מפגש נוסף של "עושים שכונה" ברמה א'.
יחד עם ראשי האגפים בעירייה הגעתי לשכונה, הקשבנו לתושבים ושוחחנו איתם על הנושאים העומדים על סדר יומם. השיחה היתה איכותית ומשמעותית ובמהלכה עלו סוגיות הנוגעות לחינוך, תחבורה, פנאי והמון יוזמות של התושבים שרוצים לשפר יחד את סביבת המגורים שלהם. בימים הקרובים נעבד את המידע, נכין תוכניות לשיפור ונשלח לשכונה צוותים על מנת לטפל בנושאים שעלו.
אני שולחת מכאן חיבוק וחיזוק גדול לתושבי הדרום, ומאחלת לכולנו ימים טובים ושקטים. עיריית בית שמש ערוכה להתמודדות עם מצבי החירום השונים, אם נתקלתם בבעיה או במפגע אנא דווחו למוקד העירוני במספר הטלפון 106".