את שיעור האזרחות הזה תלמידי ביה"ס 'ברנקו וייס' לא ישכחו, היום (שלישי) הגיע נשיא מדינת ישראל מר ראובן ריבלין לביה"סיחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, להעברת שיעור אזרחות לכיתות י"ב.

 

הצטרפו לשידור החי של אפליקציית שמשנט: נשיא המדינה ראובן ריבלין מעביר שיעור באזרחות לתלמידי כיתה יב' בברנקו וייס