אחרי הצלחת המפגשים בבית שמש הוותיקה ושכונת הנרקיס, מגיע תור רמב"ש א'.
מפגשי 'עושים שכונה' בהובלתה של ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, יחד עם הדרג המקצועי הבכיר, יתקיימםהערב ברמב"ש.
היום (שני, 25.3) יתקיים מפגש ראשון בדגש על הציבור החרדי (בהפרדה).
לפרטים מלאים
http://shemeshnet.co.il/calc_view_event.php?id=3019