הפניג פורים קהילתי!
בהובלת מוקד הקליטה העירוני ליוצאי אתיופיה ומרכז הקהילתי מאירהוף, התקיים הפניג פורים במועדון הקהילתי "מבצע משה" בשכונת הנרקיס
בהשדתתפות 150 ילדים והורים שלקחו חלק בפעילות.
בתוכנית: עמדת איפו, חידון, מופע קסמים ולהטוטים מדהים.התקבלה -80 משלוח מנות מבנק לאומי הילדים נהנו מפעילות העשרה.
תודות ל: לד"ר עליזה בלוך-ראש העיר, מר משה שטרית מ"מ סגן ראש העיר, מר אסצילאו מולה, ממונה תיק קליטה, למשרד העלייה וקליטה.
מר עמית קדמון מנכ"ל רשת מתנ"סים, דר סמי בן עדי-מנהל מחלקת קליטה.
לצוות מוקד קליטה ומרכז טיפול הוליסטי.
תודה על שיתוף פעולה!
מסלה גאשאו, מנהל מוקד קליטה עירוני ליוצאי אתיופיה, חג פורים שמח!