בערב ראשון האחרון, רבים מתושבי העיר הגיעו לשמוע את סיפורה המרגש של גלנדה מרציאנו, במתנ"ס פסגות השבע.
גלנדה העבירה באופן מרגש ומלא הומור את סיפור חייה,
היא נולדה בוונצואלה ועברה המון תלאות עד הגעתה ארצה, משפחתה שנכחה באולם לא הסתירה את ההתרגשות,
אף עין באולם לא נשארה יבשה, רבים שמכירים את גלנדה אישה חזקה ומלאת השראה, השתוקקו לדעת מה עומד מאחוריי האישה הזו.
גלנדה כתבה הבוקר בדף הפייסבוק
לקח לי יום שלם לקלוט, להבין, להפנים ולהכיל את ים האהבה שקיבלתי ואני עדיין מקבלת מכם!
בפעם הראשונה מול קהל גדול, באולם, הקהל החם של בית שמש הבית שלי.
תודה לכל מי שטרח והגיע ופרגן!
מקווה שהצלחתי להעצים ולרגש ולו במעט...
ההרצאה הבאה כבר על האש!
מי שמעוניין להצטרף שאכתוב "אני".
ממליצים בחום על הרצאה שתתן לכולכם פרופורציות, תובנות, והרבה רביעי הומור.