היום (שלישי, 09:00), יתקיים תרגיל חירום במתחם 'ברנקו וייס' בשהתתפות העירייה, גופי ביטחון חירום והצלה וגורמים ציבוריים נוספים.
לפרטי האירוע: לחצו כאן
וכמובן, משנכנס אדר מרבים בשמחה ואירעוים נוספים ברוח זו יתקיימו היום ובימים הקרובים. לפרטים: לחצו כאן
התרגיל יתקיים במתחם 'ברנקו וייס'
פורסם בתאריך: 23/06/2026 02:42