כשבעה צוותי כיבוי מטפלים כעת בשריפת שפרצה במפעל באיזור התעשיה המערבי של בית שמש, בשריפה ישנם מעורבות של חומרים מסוכנים.
כרגע לוחמי האש מונעים את התפשטות השריפה ומאווררים את המקום המעשן הרעיל.
עדכון לשעה 18:48
לוחמי האש השיגו שליטה מלאה על האירוע
הצוותים הצליחו למנוע את התפשטות כלל החומרים המסוכנים שהיו מעורבים ,כל מוקדי הבעירה כובו,בוצע אוורור של המפעל מהעשן הרעיל שהתפשט
ישנו נפגע אחד מצוות המפעל שמטופל על ידי גורמי רפואה במקום.
לצפייה בסרטון: לחצו כאן