ראש העיר ד״ר עליזה בלוך, אירחה היום את ותיקי העיר בתערוכה המציגה תצלומים מרגשים מימיה הראשונים של מעברת בית שמש.
עשרות נשים וגברים מוותיקי העיר הגיעו היום לעיריית בית שמש, לטקס הצדעה חגיגי בתערוכה המציגה תצלומים מימי המעברה, עליה קמה לאחר מכן העיר בית שמש.
ותיקי העיר התרגשו לראות את עצמם ואת ילדיהם מימי שנות החמישים, כאשר המדינה כולה היתה בתקופת צנע ובית שמש היתה מעברה קטנה לא הרחק מהגבול עם ממלכת ירדן. רבים מהם זיהו את עצמם, בני משפחה וחברים, ואף כתבו על כך בהתרגשות בספר האורחים של התערוכה.
ד"ר עליזה בלוך אמרה לנוכחים: "אתם האנשים שבנו את בית שמש, אתם גידלתם פה ילדים לתפארת. אני רוצה להגיד לכם תודה גדולה על כל מה שעשיתם למען העיר, בית שמש היא הבית שלכם – העיר שלכם, העירייה שלכם ואנחנו פה כדי לשרת אתכם ולהמשיך את המסורת". ראש העיר ציינה כי יחד עם סגן ראש העיר, משה שטרית, הם עמלים בימים אלה על הקמת מוזיאון קבע שינציח את בוני בית שמש ואת ההיסטוריה של העיר.
ראש העיר הודתה לאוצר התערוכה אלי ונונו, שזכה למחיאות כפיים והערכה רבה מהמשתתפים. התערוכה מוצגת באולם הכניסה של העירייה, וניתן לצפות בה ללא תשלום בשעות פעילות העירייה.