אולפנת ׳אהבת ישראל׳ מבית שמש והמורה למתמטיקה מרים גור, זכו למפגן של כבוד בפתיחת המליאה הערב.
בנות האולפנה שניצחו באולפינאדה המתמטית העולמית והביאו כבוד בינלאומי לבית שמש: מיכל פישל, אלישבע אברהם, לאה גרף ואסתי קוסטין קיבלו תעודות הוקרה מחבר מועצת העיר הממונה על החינוך, הרב ישעיהו ארנרייך ומראש העיר ד"ר עליזה בלוך.
ראש העיר שבעברה הייתה מורה למתמטיקה, הודתה לבנות ושיבחה את המורה מרים גור: "הבאתן כבוד גדול לעיר בית שמש. מדהים לראות תלמידות שמדברות על מתמטיקה עם אש בעיניים ומדהים לראות עבודה של מורה הנותנת חשק ורצון ללמוד ולהשכיל."
נזכיר כי מדי חודש נפתחת המליאה בפרגון לתושבי העיר שהגיעו להשגים מיוחדים.