ביום ראשון זה קורה, התחבורה ברמת בית שמש ג' 2 משתדרגת.
קו 15 יכנס לשכונה ובנוסף שיפור במרבית הקווים בעיר. כמו כן יכנסו לשירות 23 אוטובוסים חדישים בעיר המחליפים חלק מהצי הישן.
בשיתוף פעולה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך והמשנה לרה"ע שמואל גרינברג ממונה התחבורה, ולאחר עבודה מאומצת של מחלקת התחבורה בעירייה, סוכם עם משרד התחבורה ו'סופרבוס' על פעימת תגבורים ראשונה בקווים הפנימיים והבינעירוניים בעיר שתחל ביום ראשון הקרוב, ג' באדר ב' ה10/3/19.
תקציב התוספות התקבל לאחר דרישות חוזרות ממשרד התחבורה בשנה האחרונה לתגבורים בכל קווי העיר ובפרט לשכונות שאכלוסן החל לפני כשנה ובעקבות המכרז התקוע לא קיבלו מענה תחבורתי מספק, וכן יתווספו נסיעות בשכונות הוותיקות לכיוון הרכבת.
קו 15 יבצע שינוי מסלול והיפוך כיווניות ברמה ג' 1 וימשיך מרחוב יונה בן אמיתי לכיוון רמה א' דרך ג' 2.