בשעה טובה ומוצלחת, התקיים טקס קביעת המזוזה באגף החינוך החדש בקניון נעימי בניין c בקומה 1
מתחת למחלקת הגביה.
בנוכחות ראש העיר, הד״ר עליזה בלוך, צוות האגף ואורחים נוספים.
חונכים רשמית את מיקום האגף החדש
פורסם בתאריך: 23/06/2026 00:52
בשעה טובה ומוצלחת, התקיים טקס קביעת המזוזה באגף החינוך החדש בקניון נעימי בניין c בקומה 1
מתחת למחלקת הגביה.
בנוכחות ראש העיר, הד״ר עליזה בלוך, צוות האגף ואורחים נוספים.