היום, רביעי, 6.3. בשעה 17:00, בכניסה לבניין הערייה, קניון נעימי, בניין c קומה 0. 

כולם מוזמנים לחלוק כבוד למי שבזכותו כולנו כאן. 

האירוע יתקיים במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.

הציבור מוזמן, בואו לזהות את עצמכם בתמונות וכמובן תביאו את אבא אמא סבתא וסבא. 

 

אוצר התערוכה באדיבות אלי וענונו.