הרוח לא נשברה, וחברי מועצת העיר מטעם ש"ס מתכוונים לשרת את חברי המפלגה ותושבי העיר. ממש בלי כל קשר לבחירות המתקרבות בעיר, אם כי לא תהיה זו הפתעה אם ברגע אחרון יצטרף אחד ממועמדי המפלגה למפגש המתוכנן.
חברי מועצת העיר הרבנים ישראל רמתי, יגאל חדד ויצחק אלמליח, יערכו קבלת קהל לתושבי רמת בית שמש ג' 1. השלושה ישיבו על שאלות ויקבלו בקשות בנושאי ארנונה חינוך ובינוי ממש כפי שעושים עמיתיהם מהסיעות החרדיות האחרות. אין כוונה להותיר את הזירה פנויה ליצירת תלות חברי התנועה בחברי מועצת העיר החרדים האחרים. נציגי ש"ס מאמינים כי הם יכולים ומסוגלים לתת שירות לתושבי הער הספרדים ולעמוד על זכויות הציבור הספרדי.
אם לא יחול שינוי ברגע האחרון, המועד המתוכנן בו תוכלו תושבי העיר לפגוש את חברי מועצת העיר מטעם ש"ס הוא יום רביעי הקרוב בבית הכנסת מנין אברכים ברח ירמיהו הנביא בין השעות 20:00-21:00. אין צורך בהרשמה מראש
סיעת שס צילום: ציון סולטן