אגוד הקהילות המאגד בתוכו את אלפי התושבים הנאמנים למועצת חכמי התורה ותנועת ש"ס המעטירה קיימו באחרונה כנס בו השתתפו ראשי קהילות והגבאים ובנוכחות חברי המועצה הר' יגאל חדד הר' ישראל רמתי הר' יצחק אלמליח. בכנס הושמע קול זעקת הקיפוח והפלית הציבור הספרדי מצד ראש העיר עליזה בלוך ושותפיה. על חוסר חלוקה שוויונית בהקצאות מבני הציבור ובכלל בתקציבי העיר.
כמו כן הועלה בכנס רצון ראשי הקהילות לראות את נציגי התנועה חברי הכנסת יורדים לעיר ומזרימים דם חדש באחדות ובגיבוש השטח והתנהלותו באופוזיציה.
חברי האיגוד וראשי הקהילות מגבים בזאת את נבחרי הציבור ומעניקים להם את מלא הכוח לפעול. כ'כ הוחלט על קיום קבלות קהל בשכונות העיר בשבועות הקרובים ותאריכים התפרסמו בקרוב.
האסיפה הסתיימה בהרגשה שמשהו חדש קורה פה ואיחלו הרבה הצלחה לאיגוד הקהילות החדש.