ברוכים הבאים לעולים החדשים מצרפת! "זכיתי היום לקבל את פניהם של 14 משפחות עולות מצרפת שבחרו לבנות את ביתן החדש בבית שמש." אמרה ראש העיר, הקבוצה מאורגנת על ידי עמותת "קליטת קהילות בישראל" בראשות שלום וואך, ובקבלת הפנים השתתפו גם סגני ישעיהו ארנרייך ומנהל מחלקת הקליטה ד"ר סמי בן עדי. "צפינו יחד בבניין העירייה בתערוכה המציגה את בית שמש המקראית ואת המעברה ממנה צמחה בית שמש של ימינו. אמרתי לעולים שאנחנו שמחים מאד לראות אותם כאן אתנו בבית שמש, עיר מתחדשת שעוברת תהליכים נרחבים כדי שכל אחת מהאוכלוסיות המגוונות בה תרגיש בבית. דוגמה טובה לכך היא מערכת החינוך המצוינת שלנו, בה כל אחד יכול למצוא בית ספר כלבבו, עדות לכך שבבית שמש יש מקום לכולם. סיימתי את דבריי בכך שפעם היו אומרים "לשנה הבאה בירושלים". עכשיו אנחנו יכולים לומר: לשנה הזאת בירושלים ובבית שמש הבנויה."