בס"ד

מירי מזרחי ואבי עמר משלבים כוחות ומשגרים מכתב לעובדי העירייה: 

"העובדים הם הוועד והוועד הם העובדים !!!

הבחירות לוועד העירייה בפתח בחירות שהן חשובות לא פחות מכל בחירות אחרות ומשמעותם גדולה עבור עובדי העירייה ע"מ לשמור על סביבת עבודה נעימה , מכובדת ישרה והוגנת לכלל עובדי העירייה.

לאור זאת ולאור האכפתיות שלנו כלפי העובדים חברינו לעבודה ומתוך ידיעה ומשמעות חשיבות הוועד בהשמעת קולות העובדים החלטנו להרים את הכפפה ולהתמודד לבחירות לוועד וזאת בנוסף לעוד חברים טובים ומוכשרים שאת שמותיהם נפרסם בהמשך ...

ועד העובדים הינו תפקיד חיוני וחשוב המהווה את הצינור המקשר בן העובד להנהלה , לשמר את זכויות העובדים ושכל עובד יקבל את מלוא זכויותיו.

מטרותנו בוועד הן לדאוג לרווחת עובדי העירייה, לוודא שהמערכת נמצאת שם בשבילם בכל עת , לדאוג לקדם עם הנהלת הרשות את סביבת העבודה ולמצוא את הדרך להכשיר ולמקצע עוד ועוד עובדים על מנת שיוכלו להתקדם ולעשות את עבודתם בשמחה חדווה ואהבה .

ייצוג העובדים אינו מסתכם רק בפעילות מול ההנהלה אלה גם דורש המון שעות להקשבה ולייעוץ , לנסיעות ופגישות לקידום צרכי העובד , לדאוג לצרכיהם בשעת צרה ושמחה וכן לדאוג גם לימי כיף בילוי וחופשה להם ולבני משפחתם .

וועד העובדים נועד לשרת את ציבור העובדים בצורה נאמנה , ביושר ובכבוד . אולם , תפקידו של חבר ועד העובדים אינו מתמצה בהגדרה משפטית יבשה שכן העובדים מהווים נדבך מרכזי וחיוני בפעילות העירייה ומעורבים בה בחיי היום יום , לכן אנו מאמינים כי העובדים הם הוועד והוועד הם העובדים !!!

קצת עלינו :

מירי מזרחי – אני תושבת העיר כ- 35 שנה , נשואה ואם לשלושה , עבדתי במשך חמש שנים במועצת הפועלים ושם כחלק מעבודתי הייתי שותפה להסכמי עבודה הגדולים בארץ כדוגמא מנועי בית שמש , נשר הר טוב , פוליפח וכדומה ...

כמו כן ניהלתי את סניף הסתדרות העובדים הלאומית בעיר בית שמש ועוד 4 שנים ניהלתי חברת כח אדם בעיר .

התחלתי לעבוד כעובדת עירייה בשנת 2008 בלשכת סגן ומ"מ ראש העיר כאחראית רישוי עסקים , מחלקת אירועים ונוער , פרסום ופניות הציבור .

אבי עמר – יליד העיר , בן 35 נשוי ואב לשלושה ילדים , עבדתי בחברת סופרבוס 5 שנים כמנהל הטמעה כרטוס חכם , התחלתי לעבוד בעיריית בית שמש בשנת 2011 כמנהל מדור תברואה ואחראי על מערך המוטמנים בעיר , מנהל תחנת מעבר והפיכתה לתחנה חכמה , בנוסף הייני פעיל ציבורי .

השכר של השליחות ושל הזכות להשפיע ולשנות את מקום העבודה למעננו , לטובתנו ולרווחתנו – כיוון שאתם זה אנחנו ואנחנו זה אתם !!!

שלכם ובשבילכם

מירי מזרחי אבי עמר"