יום ארוך עבר עלינו היום במחלקה הוטרינרית בבית שמש, שהתחיל קצת אחרי 6 בבוקר, אבל עם הרבה סיפוקים.
החל בטיפול בדיר עזים לא חוקי, נסיעה להסגר להעברת הגורים, שנאספו אתמול בלילה ובדיקת הכלבים שלנו שממתינים למאמצים.
בהמשך היום עסקנו בלכידת כלבי פיטבול משוטטים בעיר הותיקה (מה קרה היום שכל כך הרבה כלבי פיטבול שוטטו??).
שיחת בירור עם בעלים של פיטבול שכלבו אתמול בערב תקף כלבלב קטן ובעלי הכלבלב מהבהלה עבר התקף לב ועשיית סולחא בין השניים (לא היה פשוט).
טיפול בתלונה קשה על חשד התעללות בחתולים, שהתבררה כנסיון טריפה, כנראה על ידי תן או כלב.
הדובדבן היה טוטו הפיטבול! טוטו נתפס משוטט, הוא היה לי מוכר, אבל לא זכרתי מאיפה.
סריקת השבב העלתה שבעבר ברשות אחרת דאגתי לטוטו, דאגתי לשיפור משמעותי בתנאי ההחזקה שלו.
לימים טוטו עבר לבעלים בקרית ארבע ונעלם משם בשנת 2015!
שיחת הטלפון התנהלה כך:
אני: שלוםX , מדברת ד"ר קמחי הוטרינרית של עירית בית שמש.
הוא: שלום.
אני: מה טוטו עושה משוטט בבית שמש?
הוא: בקול נרגש, טוטו בבית שמש??? הוא נעלם לי קצת אחרי שאת טיפלת בנושא, אז ב 2015, אני מיד מגיע לקחת אותו!
בזמן שידידה של הבעלים עשתה דרכה מקרית ארבע לבית שמש לאסוף את טוטו, טוטו חוסן על ידי נגד כלבת (לא חוסן מאז שנעלם).
היה לי קצת עצוב והרבה שמח בו זמנית להפרד מטוטו.
נפגשנו איתם בצומת האלה, נתתי לטוטו חיבוק חזק ונשיקה ו...שימרו עליו!
בשעה 18 עדיין היינו ברכב נוסעים לכיוון המשרד, עייפים אך מאוד מסופקים.