בשבוע הקרוב אגף החינוך יפעל במתכונת מוגבלת בשל מעבר האגף לבניין העירייה. המעבר הוא חלק משינוי ארגוני מקיף שהעירייה מבצעת, ובכלל זה הכנסת אגף הנוער לתוך מינהל החינוך והקהילה. השבוע ייצאמכרז לתפקיד ראש המינהל, יחד עם מכרזים נוספים שמטרתם לאייש תפקידים ולהזניק קדימה את עבודת העירייה".
בעניין זה מסרה ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "אני מבקשת להודות לרב יוחנן קירשנבוים על עבודתו המסורה כמנהל אגף החינוך בשנים האחרונות. הבוקר נפגשתי עם עובדי אגף החינוך, עדכנתי אותם בשינויים הצפויים ואמרתי להם שאני סומכת עליהם ובטוחה שיחד נעבוד קשה ונעמוד באתגרים למען כלל הילדים ובני הנוער של בית שמש". בנושא המכרזים הוסיפה בלוך: "אני מזמינה את כולכם להיכנס לאתר העירייה ולהתעדכן".