אמש בחצות, יצא לדרכו קו של 497 מבני ברק לבית שמש. קצת לאחר התחנה האחרונה, ניסה אדם לחסום את האוטובוס באמצע כביש שלא בתחנה.
הדרמה נמשכה במשך 30 דקות. הנהג, לביא כהן, הזעיק משטרה אך האיש נמלט. הודות לכך שהנהג צילם את האיש ויש צילום וידאו מתוך האוטבוס, אותר האיש מאוחר יותר.
הנהג: לביא כהן: "עצרתי בתחנה ויש לי אפילו קבלות על כך שעלו נוסעים בתחנה זו. נגיש עליו תלונה במשטרה על הפרעה בהסדר התנועה והפרעה לנהג אוטובוס במילוי תפקידו".
לצפייה בסרטון: לחצו כאן.