כנס אבירי התל הראשון לפעולה ונקיטת יוזמה התקיים אמש במדרשת בית שמש והוכתר בהצלחה.

ממארגני הכנס נמסר: "תודה לצבי ווליצקי מחזיק תיק התיירות בעיריית בית שמש  שהגיע לברך, דר' יהודה גוברין חושף הממצאים החדשים בתל מטעם נת"י שהאיר את עינינו בנוגע לממצאים ומשמעותם ולחשיבות ההיסטורית בשימור המקום באופן מקסימלי. תודות לאפרת פלאם על השותפות בבניית הכנס. תודות למנחי הדיון: אפרת, הרן, נטע, יוסי ואורנה. ניפגש בעוד שבועיים בכנס אבירי התל השני, סיכום המפגש ומשימות לקידום היוזמות ישלחו בראשון. שבת שלום חברים".