רוכב אופנוע כבן 40 נהרג בתאונה בכביש 375 בסמוך לצומת הכניסה לצור הדסה.
חננאל גיאת חובש באיחוד הצלה סניף ביתר מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. ע"פ המסתמן רוכב האופנוע החליק והתנגש בגדר הבטיחות".
רוכב אופנוע נהרג בצומת הכניסה לצור הדסה
פורסם בתאריך: 22/06/2026 20:11
רוכב אופנוע כבן 40 נהרג בתאונה בכביש 375 בסמוך לצומת הכניסה לצור הדסה.
חננאל גיאת חובש באיחוד הצלה סניף ביתר מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. ע"פ המסתמן רוכב האופנוע החליק והתנגש בגדר הבטיחות".