לידיעת תושבי בית שמש ומטה יהודה, השביתה בבית חולים "הדסה" בוטלה, כפי שנמסר לנו מהדר אלבוים, דוברת הדסה :"הציבור מוזמן להגיע לקבלת טיפול רפואי כרגיל ובהתאם לתורים שנקבעו לו. בית הדין לעבודה בירושלים קבע כי רופאי הדסה לא ישבתו עד לאחר הדיון בנושא. לאור פניית משרד הבריאות לרופאי הדסה לחזור בהם ולא לשבות מחר (ראשון) בשביתה בלתי חוקית העלולה לפגוע במטופלים - פנתה אתמול הנהלת הדסה אל בית הדין לעבודה בבקשה לצו מניעה נגד קיום השביתה. שופט בית הדין קבע *שעד לאחר הדיון שיתקיים בנושא מחר (ראשון) לא יתקיימו שביתה ועיצומים של רופאי הדסה*. מטופלי הדסה מוזמנים לקבל את השירות הרפואי בבית החולים כרגיל ובהתאם לתורים שנקבעו להם. פרופ׳ רוטשטיין מפנה שוב בקשה אישית שלו לרופאים להוריד את השביתה המיותרת מסדר היום ולא לתת יד לפגיעה בציבור המטופלים היקרים של הדסה. עוד מציין רוטשטיין, כי ממילא אין ביכולתו להוציא כספים שאינם חלק מתוך התקציב, וללא ביצוע ההסכמות עליהן הוסכם עם וועדי הרופאים - אין כל דרך שלא לקצץ בכח אדם של רופאים, אחיות ועובדי מנהל ומשק בבית החולים". 

לנו, נישאר לקוות ולאחל רק בריאות